Ta strona używa plików Cookies. Korzystając z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatości

Zamknij


Testowy wpis



But I must explain to you how all this mistaken

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem.

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?


Wiek to tylko liczby, ale czy na pewno?

Czy w przypadku rozwoju nowych umiejętności językowych z biegiem lat jesteśmy skazani na porażkę w myśl zasady, że starego psa się nowych sztuczek nie nauczy?

Badania dowodzą, że najbardziej produktywny pod względem nabywania umiejętności okres w życiu człowieka przypada na wczesne dzieciństwo (do 6 roku życia). To właśnie w tym czasie uczymy się najszybciej, zapamiętujemy najwięcej. Nowe umiejętności pojawiają się i przyswajamy je z prędkością i efektywnością niespotykaną już nigdy później. Oznacza to jednak, aż i jedynie to, że później robimy to wolniej, trochę słabiej i potrzebujemy na to więcej czasu.

Nie tracimy jednak umiejętność uczenia się! Rzecz jasna w wieku dziecięcym najszybciej uczymy się tego, z czym obcujemy.


Wiek to tylko liczby, ale czy na pewno?

Czy w przypadku rozwoju nowych umiejętności językowych z biegiem lat jesteśmy skazani na porażkę w myśl zasady, że starego psa się nowych sztuczek nie nauczy?

Badania dowodzą, że najbardziej produktywny pod względem nabywania umiejętności okres w życiu człowieka przypada na wczesne dzieciństwo (do 6 roku życia). To właśnie w tym czasie uczymy się najszybciej, zapamiętujemy najwięcej. Nowe umiejętności pojawiają się i przyswajamy je z prędkością i efektywnością niespotykaną już nigdy później. Oznacza to jednak, aż i jedynie to, że później robimy to wolniej, trochę słabiej i potrzebujemy na to więcej czasu.

Nie tracimy jednak umiejętność uczenia się! Rzecz jasna w wieku dziecięcym najszybciej uczymy się tego, z czym obcujemy.


Wiek to tylko liczby, ale czy na pewno?

Czy w przypadku rozwoju nowych umiejętności językowych z biegiem lat jesteśmy skazani na porażkę w myśl zasady, że starego psa się nowych sztuczek nie nauczy?

Badania dowodzą, że najbardziej produktywny pod względem nabywania umiejętności okres w życiu człowieka przypada na wczesne dzieciństwo (do 6 roku życia). To właśnie w tym czasie uczymy się najszybciej, zapamiętujemy najwięcej. Nowe umiejętności pojawiają się i przyswajamy je z prędkością i efektywnością niespotykaną już nigdy później. Oznacza to jednak, aż i jedynie to, że później robimy to wolniej, trochę słabiej i potrzebujemy na to więcej czasu.

Nie tracimy jednak umiejętność uczenia się! Rzecz jasna w wieku dziecięcym najszybciej uczymy się tego, z czym obcujemy.


Wiek to tylko liczby, ale czy na pewno?

Czy w przypadku rozwoju nowych umiejętności językowych z biegiem lat jesteśmy skazani na porażkę w myśl zasady, że starego psa się nowych sztuczek nie nauczy?

Badania dowodzą, że najbardziej produktywny pod względem nabywania umiejętności okres w życiu człowieka przypada na wczesne dzieciństwo (do 6 roku życia). To właśnie w tym czasie uczymy się najszybciej, zapamiętujemy najwięcej. Nowe umiejętności pojawiają się i przyswajamy je z prędkością i efektywnością niespotykaną już nigdy później. Oznacza to jednak, aż i jedynie to, że później robimy to wolniej, trochę słabiej i potrzebujemy na to więcej czasu.

Nie tracimy jednak umiejętność uczenia się! Rzecz jasna w wieku dziecięcym najszybciej uczymy się tego, z czym obcujemy.



POWRÓT

DOŁĄCZ DO NAS

ZOBACZ REKOMENDACJE WIDEO

KURSY

REKOMENDACJE

  • Zdecydowanie polecam Level Up !!! Nauka z profesjonalnym lektorem panią Małgorzatą

    gwarantuje sukces! Zajęcia na wysokim poziomie i przyjazna atmosfera to pożytecznie spędzony czas!

    Serdecznie polecam, gdyż Gosia to ekspert, który traktuje swój zawód jako prawdziwą pasję heart

    Karolina Mikołaczyk, zajęcia dla dorosłych (A1)

  • Szczerze polecam zajęcia w Level Up.
    Kurs wakacyjny był rewelacyjny.
    Ale nie ma tu żadnego zaskoczenia gdy zajęcia prowadzi nietuzinkowa, nieszablonowa Ela.
    Już oczekuję zajęć wrześniowych.

    Paulina Pyrtek, dorośli, intensywny wakacyjny kurs angielskiego

  • Wszystko co dobre szybko sie konczy.
    No i sie skonczylo 2 tyg intensywny kurs angielskiego z Level Up. Czy bylo warto? Odpowiedź jest prosta Oczywiscie ze tak. Niezapomniana przygoda z jezykiem, swietna atmosfera na zajecia i niesamowita Ela, dzieki ktorej pomysłom zajecia w zadnej sekundzie nie byly nudne.
    Wiecej jesli zastanawiasz sie czy kupić kolejna cud dietę to odpusc i wydaj lepiej ta kasę na kurs w Level Up, bo efekt bedzie zauważalny juz po 2 tyg.
    Polecam najlepsza szkole Level Up Ever ????

    Karolina Kołodyńska, dorośli, intensywny wakacyjny kurs angielskiego

  • Miałam przyjemność współpracować ze Centrum Językowym Level Up jako nauczyciel i baaardzo polecam to miejsce! Cudowna i zaangażowana Właścicielka z wielką miłością do nauczania! Chciałabym uczyć się w takim miejscu jako dziecko - gadżetów i kreatywnych gier w Level Up na pewno nie zabraknie! ???? Uwielbiam miejsca prowadzone z pasją, a to zdecydowanie jest jedno z nich. ????

    Kasia Dusza, lektorka

  • No po prostu świetnie tu jest :-) Nie wyobrażam sobie tygodnia bez zajęć, a dodam, że chodzę tu już czwarty rok! Uczę się tutaj, bo mam z tego ogromną frajdę, bo tak uczą, że chce mi się chcieć. Angielski w takim level'upowym wydaniu jest REWELACYJNY i już :-)

    Agnieszka Szarapanowska, zajęcia dla dorosłych (C1)

  • Chodzi syn, chodze ja :-D. Fantastyczne metody nauczania. Atmosfera świetna! Polecam gorąco :-)

    Anna Dunaj, zajęcia dla dorosłych (A1), mama Michała (lat 13)

  • Świetna szkoła z wyjątkową kadrą. Zajęcia z duża dawką humoru, ogromem wiedzy i umiejętności, które w tej formie same wchodzą do głowy. Gorąco polecam!

    Ewa Najdecka, zajęcia dla dorosłych (C1), mama Wojciecha (lat 15)

  • Zajęcia w Level Up są bardzo ciekawe, interesujące, wyzwalające pełne zaangażowanie grupy. Prowadząca profesjonalnie przedstawia informacje i ma wiedzę merytoryczną, która pozwala odpowiadać na zadawane przez uczestników pytania. Poza tym potrafi zaciekawić i zainteresować wszystkich, nawet tych mało aktywnych, czy nieśmiałych. Płynnie i sugestywnie prowadzi cały blok zajęć. Uczniowie są przez to zaangażowani, chętnie się wypowiadają i biorą udział w ćwiczeniach. Materiały szkoleniowe są nie tylko ciekawe, ale przydatne w dalszej pracy, uzupełnione przykładami, nieraz poparte prezentacją multimedialną, a samo tempo zajęć jest w pełni dostosowane do uczestników. Na uwagę zasługuje pełne zaangażowanie lektorki i przystępne przekazywanie wiedzy, a także miła i przyjemna atmosfera podczas zajęć przez co prowadząca zyskuje sympatię, która sprzyja nauce.

    Tamara, grupa dorosłych, poziom A1/A2

  • Zajęcia w szkole językowej Level Up są prowadzone w sposób bardzo interesujący. Lektor na każde spotkanie przygotowuje materiały/zadania/zabawy mające za zadanie utrwalić dotychczasową wiedzę, przez co zajęcia nie są monotonne i z chęcią się na nie uczęszcza. Intensywność pracy na zajęciach jest dostosowane do poziomu grupy i jest zależna od wszelkich możliwych czynników, takich jak zaangażowanie grupy czy też poziomu trudności przerabianego tematu. Ucząc się w szkole przez dwa lata uważam, że zrobiłem duży postęp w nauce. Należy pamiętać, że wpływ na nasze postępy w nauce ma nie tylko szkoła, ale również praca wykonana przez nas poza zajęciami

    Kamil Gmiński, dorośli, poziom A2

  • Gorąco polecam kurs wakacyjny dla wszystkich, którzy w krótkim czasie chcieli by przyswoić najbardziej przydatne zwroty używane w podróży, w sklepie, w hotelu itp. W tamtym roku miałam przyjemność być na takim kursie i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z wiedzy jaką zdobyłam podczas tego kursu. Kurs na najwyższym poziomie, bardzo kreatywny, dzięki czemu wiedza łatwo się przyswaja.Pani prowadząca zawsze perfekcyjnie przygotowana do zajęć i przekazywania swojej wiedzy innym ???? A atmosfera oczywiście na 5 ???? Gorąco polecam ???? Aktualnie jestem na rocznym kursie i nie wyobrażam sobie że mogłabym wybrać inną szkołę językową dla siebie i mojego dziecka.

    Kornelia Fontowicz (uczestniczka Intensywnego Wakacyjnego Kursu, mama Nikodema, lat 7)